• Ώρες Λειτουργίας
  • Δευ - Παρ : 9:00 πμ έως 5:00 μμ

SingularLogic moRE

SingularLogic Mobile Rich Enterprise


H εφαρμογή moRE παρέχει μέσω φορητών συσκευών (smartphones, PDAs, tablets) τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης με τα πληροφοριακά συστήματα της επιχείρησης (ERPs, CRM κ.ά.) για άντληση κρίσιμων πληροφοριών και πραγματοποίηση συναλλαγών ή κινήσεων, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα με ελάχιστες απαιτήσεις εκμάθησης.

Η εφαρμογή απευθύνεται σε επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, που επιθυμούν να οργανώσουν το τεχνικό τους τμήμα και να αυτοματοποιήσουν τη διαδικασία επισκευής ή συντήρησης συσκευών στο χώρο του πελάτη

Πλήρης λειτουργικότητα σε συνδρομητικό μοντέλο

Η εφαρμογή moRE αποτελείται από 4 βασικά modules και παρέχεται αποκλειστικά σε συνεργασία με τη Vodafone, ως υπηρεσία με μηνιαία συνδρομή ανά χρήστη, στο λογαριασμό κινητής τηλεφωνίας

Όλη η απαιτούμενη υποδομή φιλοξενείται στο Data Center της SingularLogic, το οποίο εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις για την απρόσκοπτη λειτουργία της υπηρεσίας, καθώς και την ασφάλεια για την ακεραιότητα των δεδομένων, που διακινούνται και φυλάσσονται σε αυτό

Η εφαρμογή moRE είναι διαθέσιμη τόσο στο Google Play όσο και στο App Store της Apple, απ’ όπου μπορεί να εγκατασταθεί στις αντίστοιχες συσκευές ως demo εντελώς δωρεάν

Η ιδανική λύση για να έχετε το CRM πάντα μαζί σας

Η SingularLogic με την πρωτοποριακή υπηρεσία moRE CRM δίνει τη δυνατότητα άντλησης πληροφοριών από το CRM της επιχείρησης, μέσω κινητού τηλεφώνου, καθώς και διεκπεραίωσης όλων των διεργασιών που αφορούν στους πελάτες οποιαδήποτε στιγμή σε οποιοδήποτε σημείο.

Απευθύνεται σε εταιρίες που έχουν ενσωματώσει στις διαδικασίες του ένα σύστημα CRM και θέλουν τα στελέχη τους να παρακολουθούν και να ενημερώνουν τα στοιχεία που τους ενδιαφέρουν online από τη φορητή τους συσκευή.

Η απόλυτη λύση για τιμολόγηση εν κινήσει

Η απόλυτη λύση για φορητή παραγγελιοληψία, merchandising και τιμολόγηση επί αυτοκινήτου για επιχειρήσεις που επιθυμούν να οργανώσουν, να αυτοματοποιήσουν και να επιταχύνουν τις διαδικασίες τους. Απευθύνεται σε εταιρίες που διαθέτουν τμήμα πωλήσεων ανεξαρτήτως μεγέθους, καθώς και σε εταιρίες εμπορίας ή διανομής αγαθών (ποτά, ψιλικά, τρόφιμα, φάρμακα κ.λπ.)

Παρέχεται on-line διασύνδεση και συγχρονισμός των δεδομένων του πωλητή με τα συμβατά συστήματα της SingularLogic, διασύνδεση (μέσω import/export) με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών καθώς και αυτόνομη λειτουργία χωρίς επικοινωνία με back office

Διασύνδεση moRE με τον λογιστή σας σε πραγματικό χρόνο

On-line διασύνδεση με το κεντρικό λογιστικό σύστημα της SingularLogic Accountant για να προσφέρει στους λογιστές τη δυνατότητα να ενημερώνονται εύκολα και γρήγορα από κάθε σημείο και να διαχειρίζονται αποτελεσματικά το χρόνο τους. Συγκεκριμένα, οι πληροφορίες στις οποίες έχει πρόσβαση ο χρήστης είναι αξιόγραφα, καταστάσεις ΚΕ.ΠΥ.Ο., τις Δηλώσεις ΦΠΑ, τη Δήλωση εισοδήματος κ.ά.

Εξασφαλίστε την εξ’ αποστάσεως πρόσβαση σε back office επιχειρηματικές εφαρμογές λογισμικού

Συμβατότητα συσκευών

  • Android – Smart Phone / Tablet (2.3 – 4.1)
  • iOS – iPhone / iPad (4 - 6)
  • Windows Mobile (5.0 - 6.5)

Διασύνδεση με back office εφαρμογές

  • Αυτόνομη (stand alone) λειτουργία χωρίς ανάγκη διασύνδεσης με κάποιο ERP
  • Online διασύνδεση με τις ERP εφαρμογές της SingularLogic (Control, Eurofasma Next, Omega, SEN, Galaxy)
  • Διασύνδεση μέσω import/export με εφαρμογές ERP τρίτων κατασκευαστών