• Ώρες Λειτουργίας
  • Δευ - Παρ : 9:00 πμ έως 5:00 μμ
ERP Vs CRM :Τι χρειάζεται η επιχείρηση μου;

ERP Vs CRM :Τι χρειάζεται η επιχείρηση μου;

ΝΕΑ


Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να αυτοματοποιήσουν βασικές επιχειρηματικές διαδικασίες εξετάζουν δύο κύριες λύσεις λογισμικού

  • Σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού - enterprise resource planning (ERP)
  • Διαχείριση σχέσεων πελατών - customer relationship management (CRM)

Το λογισμικό ERP υποστηρίζει τις κύριες επιχειρηματικές διαδικασίες ενός οργανισμού, όπως λογιστικά, προϋπολογισμούς, διαχείριση αποθέματων, διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας, επεξεργασία παραγγελιών, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού  και μισθοδοσία.

το CRM βοηθά στη διαχείριση του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες αλληλεπιδρούν με την  επιχείρηση.

Και τα δύο λογισμικά είναι χρήσιμα εργαλεία για την αποθήκευση σημαντικών δεδομένων της εταιρείας και  εξυπηρετούν πολλά τμήματα .

  • Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του ERP & CRM ;
  • Πως διαφέρουν ;
  • Μία επιχείρηση χρειάζεται ERP CRM ή και τα δύο;

Τι είναι το CRM;

Το CRM είναι ένα λογισμικό που διαχειρίζεται όλους τους τρόπους με τους οποίους ένας πελάτης αλληλεπιδρά με μια επιχείρηση.

Οι δυνατότητες του CRM αναπτύχθηκαν για πρώτη φορά για τα  τμήματα πωλήσεων και ήταν γνωστές ως sales force automation (SFA). Στη συνέχεια, ωστόσο, αναπτύχθηκαν και άλλα συστήματα για τη διαχείριση της εξυπηρέτησης των πελατών και την διαχείριση του μάρκετινγκ. Ετσι,οι προμηθευτές λογισμικού άρχισαν να συνδυάζουν όλους αυτούς τους κλάδους κάτω από ένα κοινό σύστημα που ονομάζεται διαχείριση πελατειακών σχέσεων customer relationship management (CRM). 

  • Πλεονεκτήματα CRM

Στόχος του CRM είναι να δώσει στην επιχείρηση σας μία κεντρική αποθήκη πελατειακών δεδομένων, παρακολουθώντας όλες τις αλληλεπιδράσεις τους. Ως εκ ’τούτου, οι επιχειρήσεις μπορούν να λαμβάνουν γρήγορες αποφάσεις για κάθε πελάτη αλλά και να ελέγχουν την αποτελεσματικότητα των τακτικών πωλήσεων που ακολουθούν.

Για παράδειγμα, με ένα κεντρικό σύστημα CRM, οι αντιπρόσωποι πωλήσεων θα γνωρίζουν άμεσα τις ανάγκες των πελατών  τους και θα ανταποκρίνονται σε ελάχιστο χρονικό διάστημα αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα  ικανοποίησης  πελατών.

Τι είναι το ERP;

Το Σύστημα ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού - enterprise resource planning (ERP) εξελίχθηκε από τον προγραμματισμό απαιτούμενων Υλικών-Material Requirements Planning ή Material Resource Planning (MRP) ο οποίος ήταν ένας τρόπος για τις επιχειρήσεις  να κατανοήσουν και να διαχειριστούν όλους τους πόρους που απαιτούνται για τη λειτουργία μιας επιτυχημένης επιχείρησης.

Το ERP χρησιμεύει ως κοινόχρηστη βάση δεδομένων σε όλα τα μέρη ενός οργανισμού. Όπως, τα  

  • οικονομικά, συμπεριλαμβανομένης της γενικής λογιστικής (GL),
  • πληρωτέων λογαριασμών, 
  • εισπρακτέων λογαριασμών,
  • μισθοδοσίας και
  • χρηματοοικονομικής αναφοράς.

Το ERP επεκτείνεται επίσης

  • στη διαχείριση αποθεμάτων,
  • στη διαχείριση παραγγελιών,
  • στη διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Πλεονεκτήματα ERP

H ύπαρξη μιας ενιαίας, κοινής βάσης δεδομένων για όλα τα οικονομικά και λειτουργικά δεδομένα είναι ένα βασικό πλεονέκτημα ενός ERP συστήματος. Η συλλογή αυτόν των δεδομένων επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την υποβολή εκθέσεων, τόσο τις στατικές μηνιαίες εκθέσεις όσο και τις ad hoc.Επίσης οι εργαζόμενοι εμβαθύνουν στα οικονομικά ζητήματα εύκολα και γρήγορα.

Ακόμα ένα σημαντικό πλεονέκτημα του συστήματος ERP, είναι το ταχύτερο οικονομικό κλείσιμο των βιβλίων. Το οικονομικό τμήμα είναι υποχρεωμένο να εκδίδει τα έσοδα και τα έξοδα κάθε τέλος του μήνα ή κάθε τρίμηνο. Επιπλέον, το κλείσιμο των βιβλίων παραδοσιακά, χρειάζεται εκτεταμένη χειρωνακτική εργασία, εισαγωγή δεδομένων και επικοινωνία με διαφορετικά τμήματα για οικονομικές πληροφορίες. Ομως, με ένα κεντρικό σύστημα ERP, αυτοματοποιούνται πολλά από αυτά τα καθήκοντα, και οι εταιρείες καταναλώνουν ελάχιστό χρόνο για την διεκπεραίωση τους.

ERP-CRM Διαφορές:

Ενώ ολόκληρος ο οργανισμός θα βασιστεί τόσο σε συστήματα ERP όσο και σε συστήματα CRM, η θεμελιώδης διαφορά μεταξύ τους, είναι ότι το ERP προορίζεται κυρίως για το οικονομικό τμήμα , ενώ το CRM είναι δεδομένα πελατών που χρησιμοποιούνται από τα τμήματα πωλήσεων και εξυπηρέτησης πελατών.

Ορισμένα συστήματα ERP περιλαμβάνουν ένα στοιχείο CRM, ενώ άλλα όχι. Αντίθετα, συστήματα λογισμικού CRM, δεν περιλαμβάνουν στοιχεία ERP.

ERP-CRM Ομοιότητες

Το ERP και το CRM είναι και οι δύο επιχειρηματικές εφαρμογές που αποθηκεύουν και αναλύουν δεδομένα σε μια σχεσιακή βάση δεδομένων. Και τα δύο παραδίδονται είτε μέσω ενός παραδοσιακού μοντέλου εσωτερικής εγκατάστασης είτε μέσω λογισμικού ως υπηρεσίας, όπου ο προμηθευτής διαχειρίζεται το λογισμικό στο δικό του κέντρο δεδομένων και οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε αυτό μέσω του cloud.

Η εταιρία μου χρειάζεται CRM , ERP ή και τα δύο;

Σχεδόν όλες οι αναπτυσσόμενες, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις θα χρειαστούν τόσο ένα ERP όσο και ένα σύστημα CRM  ή μια ενιαία πλατφόρμα και για τα δύο.

Το αν μια εταιρεία θα επενδύσει  για πρώτη φορά σε CRM ή ERP θα εξαρτηθεί από το επιχειρηματικό της μοντέλο. Μια εταιρεία με ένα μικρό πελατολόγιο και  σύνθετα οικονομικά δεδομένα  μπορεί να είναι πιο ικανή να επενδύσει πρώτα σε ένα σύστημα ERP, ενώ μια εταιρεία με σχετικά απλά οικονομικά και μια μεγάλη πελατειακή βάση που απαιτεί συχνή επαφή χρειάζεται  ένα CRM σύστημα.


Επιλέξτε το ERP ή CRM που σας ταιριάζει  μέσα από μία ευρεία γκάμα επιλογών που σας προσφέρει η INFOSUPPORT

   

 

 

OK
Η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies. Με τη χρήση της αποδέχεστε αυτόματα την χρήση των cookies. Περισσότερα